اشتراک گذاری آموزش طراحی قالب وردپرس – قسمت هشتم

۷۴۴۹ تومان ۴۳۹ بازدید

گارانتی کیفیت قلب وردپرس

هفت روز ضمانت بازگشت وجه

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پاسخ به سوالات مربوط به ویدیو از طریق تیکت

دسترسی دائمی به فایل های ویدیو

جلوگیری از پخش آنلاین برای افزایش امنیت فایل

دارای وضوح صدا و تصویر بسیار عالی

۸ خرید

۰ نظر

آموزش طراحی قالب وردپرس – قسمت هشتم

آموزش طراحی قالب وردپرس – قسمت هشتم

با سلام. با قسمت هشتم دوره آموزش طراحی قالب وردپرس در خدمت شما هستیم. در این قسمت با توجه به اینکه موارد ذکر شده در قسمت های قبلی را تکمیل میکنیم به بخش های جدیدی برخورد خواهیم کرد. از جمله این بخش ها می توان به بخش ساخت پست تایپ دلخواه در وردپرس اشاره کرد. همانطور که تا به اینجای دوره ملاحظه کرده اید بصورت کاملا حرفه ای و زنده در حال نوشتن و توسعه یک قالب برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستیم. در این قسمت به شما خواهیم آموخت که چگونه یک پست تایپ دلخواه را بسازید و به آن کلیه امکانات یک نوشته را اضافه نمایید. مانند : چکیده,تصویر شاخص,محتوای نوشته,برچسب ها و...  
شاید برای شما سوال باشد که پست تایپ چیست ؟
در چند خط کوتاه به شما توضیح خواهیم داد :
پست تایپ در واقع نوع نوشته در وردپرس می باشد که انواع مختلفی را می تواند داشته باشد. وردپرس در حالت عادی و پیشفرض دارای چند پست تایپ مختلف می باشد که از جمله آنها می توان به : برگه ها , نوشته ها , رسانه ها و دیدگاه ها اشاره کرد. شما با استفاده از این پست تایپ ها میتوانید انواع مختلفی نوشته را در سایت خود منتشر نمایید. پست تایپ های دلخواه در واقع بیشتر در سایت هایی استفاده می شود که چند نوع نوشته را پشتیبانی می کنند. می توانید برای هر پست تایپ یک قالب خاص در نظر بگیرید تا در صفحه تکی آنها و یا آرشیو از صفحات و طرح های دلخواه خود استفاده نمایید. در بخش آموزشی دانشگاه قلب وردپرس در رابطه با این موضوع بصورت کاملا تخصصی و باز صحبت خواهیم کرد.
  همانطور که قبلا گفته شد در این قسمت با بخش های مختلفی آشنا خواهیم شد و همچنین توابعی جدید و البته خصوصیاتی جدید از css را یاد خواهیم گرفت. برای طراحی قالب حرفه ای برای وردپرس می بایست به خیلی از نکات توجه کرد. توصیه می شود ابزار های معرفی شده در قسمت اول دوره را بر روی مرورگر خود برای بررسی اصولی بودن کدنویسی قالبتان نصب نمایید. شما را به دانلود و مشاهده این قسمت از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس دعوت می کنیم.   همچنین می توانید در کانال آپارات ما ویدیو های بیشتری را مشاهده نمایید.

مشخصات آموزش

مدرس این دوره کیست ؟

مدرس دوره

وهاب محمدی

سطح مدرس این دوره

سطح مدرس

حرفه ای

تعداد دانشجویان شرکت کننده

تعداد دانشجویان

بدون محدودیت

پیش نیاز های این دوره

پیش نیازها

html , css , js

زمان کل و تعداد جلسات دوره

زمان و جلسات

۲۵ ساعت | ۵۰ جلسه

ضمانت کیفیت این دوره

ضمانت کیفیت

پس از خرید باکس دانلود نمایش داده می شود.